Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Då och nu

Publicerad 2008-04-12 22:34:37 i Vardagshändelser,

Ojojoj, Mamma har ju glömt berätta att jag har vaccinerat mig i måndags. Hemskt var det! Jag grät men bara en liten stund, tror nog att mamma tog det hårdare än mig ;-)
Sen fick jag mitt livs första plåster.
image49

När vi kom hem blev jag så trött så jag sov i flera timmar fast jag klarade mig från feber som tur var...annars hade väl morsan blivit tokig. På kvällen fick jag bada som lite tröst, här ligger jag och boxas lite.
image50
Visst ser jag tuff ut?!

Idag på lördagen har jag legat och näckat länge.
image51
Men så råkade det komma en "tesked löst" på underlaget så då var det slut på det roliga :-)

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-04-13 09:21:09

Mormor lider med dej, Viggo! Vilken tur att det gick över så fort och att du fick ett plåster på!
Puss på dej1

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela