Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Pyjamas

Publicerad 2008-04-04 00:25:37 i Vardagshändelser,

Denna pyjamas är ny, andra gången jag använder den. Mamma och pappa tänkte ta kort på mig i den första gången jag använde den men då skyndade jag mig att kräkas på den.
Blev en bild i profil för jag såg ju tv'n där borta och så tyckte mamma att min profil var så himla gullig :-)
image35

I dag skulle vi på spädbarnsmassage men när vi kom dit var det inställt :-(
Så vi åkte hem igen och jag lades i vagnen för en härlig vårpromenad. Somnade så skönt, päronen hann dricka kaffe ute medans jag sov. Och jag bara sov och sov, det blev sammanlagt 3 timmar, sedan jävlades jag med mamma och vägrade somna förrän efter kl 22. Hihihi...

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-04-04 13:46:48

Vad söt du är i din nya pyamas!
Vi ses snart!
Pussar från mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela