Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Blomma, fika med polarna och tidningsbrudar.

Publicerad 2008-08-27 16:07:54 i Vardagshändelser,

Fast det har varit dåligt väder och hösten är på G så har jag kunnat plockat lite blommor!

Har fått en stor blomma av Faster Linda

Faster Linda var hit med en blomma till mig och jag tycker den är så fin.


Igår var jag med mina kompisar och våra mammor på kaffestugan och fikade. Fast dem vågar vi inte visa upp i bloggen för mamma frågade inte om hon fick visa upp dem.
Men här sitter jag och ser lite chockad ut efter att Amelie snodde min majskrok och åt upp den :-)



Och den snygga tröjan är från Faster Ingela!


Mamma säger att jag blir mer och mer lik pappa till sättet!

Kollar på brudar

Kollar på brudar i tidningar så fort jag kommer åt.

Kommentarer

Postat av: Inger

Publicerad 2008-08-29 16:53:03

Så stor du har blivit .. har ej sett dej på ett tag

du får ta mamsen o papsen o hälsa på oss snart kram på dej Gullunge

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela