Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Nu var det ett tag sedan igen

Publicerad 2008-08-02 00:03:17 i Vardagshändelser,

Tiden sen sist det blev lite bilder har jag hunnit med lite igen.

Förra fredagen åkte jag med mina päron och kusin Andreas till Stockholm för att hälsa på faster Ingela.



Det var en svettig resa så det tog lite tid att åka ned då vi stannade ofta. Hemma hos faster blev vi inhysta på nedervåningen och det var så svalt och skönt. Sen latade jag och mamma oss mest när vi var där.
Faster hade en hammock som jag gillade så jag har en sådan på önskelistan nu. Då sa pappa att vi får se vad tomten kommer med! Men jag vill ju ha en hammock nu ju!!!

Jag o pappa myser.



Detta var taget strax innan pappa kissade i fasters soffa. Hihihi

I onsdags var jag på Orsayran och det var så spännande!
Det jag tyckte var mest intressant var dessa konstiga typer.



De  hade roliga kläder hoppade lite grann typ...

Idag var vi ner på Mora festivalen. Det var ganska värdelöst och lite folk. Eftersom det var på dagen så var karusellerna inte igång heller.
Päronen köpte langos och gottade sig...själv fick man tugga på en seg groda.


Hallå! Jag vill oxå ha langos ju!!




Utvecklingsmässigt så har jag börjat åla mig lite hit och dit. När jag väcker mamma på morgonen så brukar jag ligga upp o ner i sängen eller tvärs över. Sen har det blivit nästan omöjligt att ha mig på golvet på ett täcke nacken för stjärtvädring då jag ålar iväg och så blir jag ju ledsen när jag ligger naken på det svala golvet.

Ja och så har jag ju börjat få lite smör på mina smörgåsrån. Det är så gott så jag slickar av det och struntar i rånet. Har även fått smaka lite leverpastej....lika gott det.

Kommentarer

Postat av: snygg faster ingela

Publicerad 2008-08-02 13:28:40

Hörru Viggo,e de inte lite taskigt o skylla kisseriet på pappsen....

Postat av: SolElin

Publicerad 2008-08-06 22:20:23

Tycker du ska tjata på pappa lite till om den där hammocken. Säg till pappa att du inte kan vänta till jul, ska du sitta ute i snön o gunga i den då!? Hehe Go viggo!



Puss o Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela