Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Orange

Publicerad 2008-08-20 12:37:37 i Vardagshändelser,

Orange är höstens färg...tror jag. Iallafall så har päronen inhandlat lite kläder åt mig.
Här är en outfit, idag har jag en ny orange outfit men det finns inge power i kameran så jag kan inte visa den.




För några kvällar sedan hade jag myskväll, då hade jag en "mysrock" på mig som farmor köpit till mig.



Den är så mjuk och god, så jag myste i den och åt min kvällsgröt.

Faster var och hälsade på mig och med sig hade hon snygga kläder till mig som hon köpit men de var lite stora så dem visar jag upp lite senare när jag vuxit i dem....fast det dröjer inte så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela