Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Oj då! Nu var det verkligen länge sedan!

Publicerad 2008-12-07 22:06:33 i Vardagshändelser,

Men jag har fullt upp att hålla mamma sysselsatt så vi har inte tid att blogga ;-)

Tidigare i veckan var Jasmin här och hälsade på mig.




Har blivit en riktig busunge när jag äter. Pruttar med munnen och det som kommer ut leker jag med :-)
Brukar slå till skeden när den kommer mot munnen och mamma är inte alls beredd och maten flyger. Då skrattar jag gott och mamma gråter ;-)




Har varit och ekiperat mig inför julen.
Har ni sett nån sötare och gladare tomte någongång?!!!




Mamma försöker filma mig när jag gör roliga saker men när filmkameran kommer fram så slutar jag med det jag höll på med. Filmar hon mig i flera minuter så gör jag ingenting men när hon stänger av den gör jag nått roligt direkt.

Igår fick jag vara uppe och vara med o titta på Dansbandskampen. Mina favoriter är ju så klart Larz-Kristerz men så var det en bra låt till. Vad har du under blusen Rut, den var bäst igår och hujeda mig vad jag dansade!

Kommentarer

Postat av: SolElin

Publicerad 2008-12-09 06:30:51

Ja nog var du den sötaste lilla tomtenisse jag sett. Hehe. Hoppas allt är bra, Kram!

Postat av: snygg faster

Publicerad 2008-12-09 20:12:50

jag håller med elin du är jäääättesööööt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela