Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

BVC

Publicerad 2008-02-18 17:20:55 i Vardagshändelser,

Idag var det dax för läkarbesök på BVC. Fick lov att vara naken som vanligt fast det är ganska skönt för de har ju värme i taket.
När jag låg på vågen blev jag lite kissnödig...som vanligt när jag är naken hihihi...slängde av en stråle som missade min BVC-tant men den träffade istället mammas handväska som stod öppen i bilstolen. Måste ju vara värt 10 poäng :-)
Läkarbesöket gick bra, han klämde så mycket här o var. Mycket på magen så det trycktes ut lite gaser och det var skönt. Mamma har ätit något i helgen så jag har blivit jättegasig.

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2008-02-19 15:47:32

hej viggo
Snyggfaster har varit här och kollat in din sida,hälsa päronen...puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela