Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Kissar lite mera

Publicerad 2008-02-21 17:16:35 i Vardagshändelser,

I går kissade jag på Pokemon. Kvällen innan kissade jag på mammas rygg när hon fyllde i min badbalja med vatten. Mamma säger att hon vill ha en gummidräkt när hon byter blöja på mig. Hon säger att det är ett problem att hitta några ställen där jag kan ligga naken och vädra rumpan eftersom vi inte har så stora fria ytor.
Så är det någon gymnastiksal ledig så vill vi låna den.
Sådana skulle vi behöva:
Pee-Pee TeePees
image3

Mormor var på besök igår och även hon fick se lite av mina kissfärdigheter, dock hann mamma upptäcka det denna gången så hon fick inte se hur långt eller hur träffsäker jag kan vara.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-02-22 23:14:26

Haha, Viggo är en kul kille! Den här bloggen är ju kul att läsa=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela