Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Stackars mig!

Publicerad 2008-05-11 22:47:03 i Hemskheter,

Jag har fått min första förkylning och den fick jag av pappa, smisk skulle han haft.
Så jag är lite hängig och grinig. Ibland när det är mycket snor i näsan blir jag ledsen. Det är nog för att det känns så konsigt. Tokiga mamma har droppat bröstmjölk i min näsa men det hjälpte faktiskt.
Så har jag fått sova i mammas famn hela eftermiddagen för hon är så orolig för mig. Pappa tror att hon kommer att dalta med mig när jag är sjuk fast jag är en stor pojke och typ köpa allt jag vill ha.
Så fick jag ett tröstbad på kvällen så jag blev lite glad.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-05-12 07:20:20

Stackars lilla Viggo!

Vad besvärligt med snuva. Mormor har också haft lite snuva så jag har inte vågat hälsa på dej. Du kan trösta mamma med att det går över snart.

Puss på dej "gubben"

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-05-12 07:37:06

Stackars lilla Viggo! Det är inget kul att vara snuvig. Mormor har också haft lite snuva så jag har inte vågat hälsa på dej då. Du kan trösta mamma att det går över.

Puss på dej "gubben"

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-05-12 07:37:55

Stackars lilla Viggo! Det är inget kul att vara snuvig. Mormor har också haft lite snuva så jag har inte vågat hälsa på dej då. Du kan trösta mamma att det går över.

Puss på dej "gubben"

Postat av: Madda

Publicerad 2008-05-12 11:02:28

Din stackare ! hoppas att du blir frisk snart !

Kram moster

Postat av: Sol Marit

Publicerad 2008-05-12 12:34:04

Hej lilleman vad tråkigt att vara sjuk Jasmin är också sjuk hon är hes o har feber men det går snart över så kommer Jasmin med lite leksaker till dig så är du snart på benen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela