Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Hopp o hej....

Publicerad 2008-11-23 19:50:30 i Vardagshändelser,

...vad tiden går fort. Jag håller på och ställer mig mot allt och mamma har fullt upp att passa mig så hon hinner inte uppdatera bloggen säger hon.

Skall visa lite bilder på vad som hänt sen sist.

Jag och Kajsa håller tass




Så har jag Kajsa som klättermöbel.



I fredags kom Moster Madde och hälsade på. Hon skulle passa mig en stund medans mamma var iväg.
Hon hade med sig en kiwi som jag fick känna på.
Fast jag visste ju inte vad en kiwi är så jag ville naturligtvis undersöka den.



Sen åt vi mosad banan och då kunde jag minsann äta själv rätt så bra.





Nova har varit och hälsa på mig.



Vi "jammar" lite.

Kommentarer

Postat av: snygg faster

Publicerad 2008-11-26 16:28:51

hej viggo

nu har faster börjat julklappshandeln,hoppas du varit snäll.har redan köpt till nova men jag säger inte vad ifall du skulle skvallra.puss o kram från faster ingela.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela