Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Spegel spegel på väggen där

Publicerad 2008-11-16 21:34:33 i Vardagshändelser,


Igår var jag på IKEA och shoppade lite. Fick en nattlampa och en spegel.





Vad är det för gullig pojke där?

Mamma och pappa skrattade åt mig...de släckte lampan och gav mig nattlampan...då tänkte jag ju att jag ville ju ha två lampor och försökte ta den "den andra pojkens" lampa...sen försökte jag kolla bakom var pojken med likadan lampa var. Fattar inte alls varför de skrattade?!?

Idag har det hänt mycket i min utveckling

Hux flux så drar jag mig upp till ståendes mot soffan.



Jag vart så glad och stolt över mig själv så jag började dansa lite och mamma var så nervös hela tiden att jag skulle ramla.
En annan ursäkt för att dra sig upp mot soffan var för att få gnaga lite på den.



Det är ju skönt för tandköttet...nu när min första tand börjat komma!!

Kommentarer

Postat av: Moster madda

Publicerad 2008-11-16 22:27:35

Men vaad du är duktig ! Övning ger färdighet sägs det !

Kram moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela