Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Lite bilder

Publicerad 2008-11-08 18:29:52 i Vardagshändelser,

Dumma pappa har gömt kameran för mig och mamma så vi har inte kunnat ta några bilder.
Men idag letade han fram den för han o mamma skall sälja lite grejer på blocket.
Bl.a mig!!!

En liten "babelusk" säljes till högstbjudande.



Han gillar sladdar och håller rent på golvet från allt skräp...inget skräp är för litet att ätas. Håller dig i trim när han ålar med blixtens hastighet mellan alla förbjudna saker som finns framme.
Är väldigt söt när han sover!

Kostar för det mesta mycket pengar...men har du tur kanske du ringer när han är billig...vilket han blir ibland ;-)


Åter till allvaret
Har varit till BVC i veckan och nu har jag kommit över 10 kg gränsen och så var jag 71 cm lång.
Så var det lite frågor om min utveckling. Jag kunde allt som hon frågade om utom att dra mig upp och gå utmed möbler. Dagen efter typ så började jag klättra på allt i låg höjd.





Jag gillar denna kista väldigt skarpt för det brukar vara sladdar där bakom.


Idag så har vi haft pannkaksmiddag. Mamma stekte pannkakorna och jag och pappa vispade grädde. Jag blev tvungen att smaka av den.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-11-10 10:17:11

Ring så köper mormor dej bums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela