Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

9 månader

Publicerad 2008-10-07 21:45:47 i Vardagshändelser,

I går fyllde jag hela 9 månader. Mina päron tog mig med på en liten shoppingtur.
Jag fick ett par jeans och en bil...nja en lastbil är det nog. Skit samma jag vet ju inte egentligen vad det är och vet inte hur den funkar ;-)



Så eftersom det stod från 9 månader på kartongen på min lära gå vagn som jag fått av farmor så monterade de ihop den åt mig.



Så intressant var den...bollen verkar roligare.



Fast det var roligt när jag fick sitta i den och mamma skjutsade runt mig. Så brukar jag ligga och "mecka" med hjulen och leker vagnsmekaniker.

Kommentarer

Postat av: Moster madda

Publicerad 2008-10-08 06:00:54

Grattis till 9månader !

Moster kommer och hälsar på dig i dag !

Kram

Postat av: Din mammas kusin Sol Jenny

Publicerad 2008-10-08 09:38:44

Grattis till 9månader!! Många kramar från din mammas kusin Sol Jenny

Postat av: Kusin Jasmin

Publicerad 2008-10-08 16:51:10

Grattis kusinen

Moster Marina körde runt mig också i lära gå vagnen och kallade den för grisbilen eftersom alla mina grisar var med har jag för mig iallafall. Vi kommer väl upp och hälsar på nån dag mamma blev ju arbetslös idag så nu är hon bara min..



Puss o kram från Jasmin hälsa päronen också

Postat av: snygg faster

Publicerad 2008-10-11 14:38:06

Hejsan Viggo

Jasså du har gått och blivit nio månader du,grattis på dej hjärtat.Nu är det länge sen vi sågs hörru,ska försöka åka upp till mora en sväng snart.har du skrivit nån lista till tomten än då,det börjar bli dags nu.kram och puss så länge,faster ingela..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela