Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Bebishörna

Publicerad 2008-10-23 11:36:01 i Vardagshändelser,

Igår vid lunch så sa mamma att jag skulle skynda mig att äta upp maten så skulle jag få åka på en överraskning.
Jag gjorde som hon sa och vi for sedan iväg med bilen. Det blev ingen lång åktur men vilken överraskning!!!
Hon hade skjutsat mig till lekkompaniet. Det är ju mest för större barn men de har ju en babyhörna som jag kunde åla runt i hur som helst utan att mamma behövde vara orolig för att jag skulle slå mig eller nått. Mina kompisar Gabriel, Amelie, Selma, Ines och Ida var också där.
Det var så bra där så vi bestämde eller rättare sagt våra mammor att vi kunde ju gå dit flera gånger.

Kommentarer

Postat av: Moster madda

Publicerad 2008-10-23 17:15:47

Men vilken rolig överraskning du fick ! Hoppas att du hadde kul !

Du får berätta för mig sen hur det gick. Rättare sagt , Din mamma får berätta hur det gick !

Puss och kram på dig ps Lill kusinen i magen hälsar !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela