Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Idag har jag haft "främmat"

Publicerad 2008-10-18 18:05:37 i Vardagshändelser,

Idag var jag och pappa och handlade fikabröd för vi skulle få främmande. Mammas kusiner skulle komma.
Sol Jenny  med sin Jörgen och Sol Elin.
Jenny hade med sig presenter till mig..ME LIKE PRESENTER liksom :-))
Jag fick en bok som heter Viggos visor, passar jättebra i min samling med böckerna om Viggo.
Så fick jag en hund med en namnbricka på. Sol Viggo Manne  stod det på den.
Hunden hade Jenny sytt själv, den är jättefin så hon är jätteduktig att sy.



De var snälla och lekte på golvet med mig innan det blev fika.
Sen skulle jag sitta i deras knä en stund och vad hittade jag?! Om inte...HALSBAND!!!!



Och vad hittade jag här då...om inte ett till HALSBAND!!



Så ni får gärna hälsa på mera....med era halsband ;-)

Kommentarer

Postat av: SolElin

Publicerad 2008-10-19 11:37:46

Det var kul o hälsa på dig, vart väldigt imponerad av dina leksaker. Tänk om sånt hade funnits när en själv var liten. Men då var det bara tuggringar o nallebjörnar som gällde. Haha.

Ha det så bra och så ses vi en annan gång.

Postat av: Sol Jenny

Publicerad 2008-10-19 17:53:42

Tack för senast igår!! Kul att vi ses.. Hoppas vi ses snart!! Kram Sol Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela