Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Ny kategori

Publicerad 2008-10-03 23:40:13 i Bus o hyss,

Mamma tyckte att det var dax att lägga till en ny kategori här. Bus o hyss får den heta.
Och den skall jag se till att det skall bli många inlägg i ;-)

Har hittills haft sönder mammas XBOX. 
Kan även öppna dvd-spelaren...och passade på att plocka ur skivan som låg i och gnuggade den mot golvet så den blev repig...och oanvändbar.

När mamma skurade golvet så glömde hon att kolla på skurhinken HELA tiden så passade jag på att dra omkull den. så mamma fick MÅNGA liter vatten att skura upp. Och som en liten bonus hade jag fått med mig fjärrkontrollen som oxå blev dränkt i vatten.

När jag gör mina hyss börjar mamma att gråta och då skrattar jag. Tycker det är så roligt när någon gråter. Mohahaha....

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-10-04 13:48:13

Men lilla Viggo!

Du kan väl hålla dej till lite billigare saker! Jag förstår mamma fullkomligt!

Pussar från mormor

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2008-10-04 17:52:30

hej viggo

nu blir faster lite skrajsen,törs jag släppa in dej här?du vet väl att tomten har börjat synas till,ska du ha några julklappar eller ska du sitta och se på när dom andra barnen får sina paket.tänk på det en stund du....kram faster..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela