Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Ojoj

Publicerad 2008-10-03 14:25:20 i Vardagshändelser,

Tiden går så fort...det var ju nyss helg...och nu är det helg igen.
Förra helgen var vi ju på Orsa marknad. Det fanns inte något särskilt där fast mamma var in på leksaksaffären och fyndade 2 pyjamasar åt mig som jag skall ha när jag blir stor typ ;-)

Vi var och fikade på ett mysigt ställe, päronen drack kaffe och jag fick en burk mat.



Får se ifall vi skall på marknad i Rättvik denna helg.

Kommentarer

Postat av: Sol Jenny

Publicerad 2008-10-05 10:44:40

Hej!! Har ni vart på Rättvikmarknaden?? Vi ska dit idag,snart.. Har gått dit i fredags med familjen och igår med min brukare och Jörgen, och idag jag o jörgen helt själv.. =) Hoppas vi ses snart eftersom jag har någ till dej, Viggo som jag har köpte någ i sommarens i skåne.. Kram på er allaihop från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela