Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Vilse i pannkakan och i spritskåpet

Publicerad 2008-10-12 09:38:53 i Vardagshändelser,

Sen sist har jag lärt mig att öppna skåp...och kolla vad jag hittade här då!!!!



En sån liten flaska måste ju vara min! Stor flaska= Vuxenflaska, Liten flaska= Bebisflaska!



Ajaj sa mamma och sa att jag får smaka lite om 30 år.

Mamma stekte pannkaka åt mig till middag och så fick jag lite grädde till. Oj, vad gott det var och jätteroligt att äta själv med fingrarna.
Men när mamma skulle knäppa kort så blundade jag på alla kort utom ett och på det ser jag gravallvarlig ut.









Kommentarer

Postat av: Moster Madda.

Publicerad 2008-10-12 09:59:15

Ja pannkaka är väl det godaste man kan äta? Det ska då jag göra mig om jag hittar någon mjölk i dag!

Kram från moster. Ps din mamma har nog rätt att du får pröva sen om 30 år!

Postat av: snygg faster

Publicerad 2008-10-14 20:26:53

hej viggo

tala om för päronen att det finns en klubb dom kan gå me i,den heter AA

KRAM FASTER

Postat av: Moster Marit

Publicerad 2008-10-15 08:34:59

Ja du fick då dina pannkakor på tallriken när mamma skulle göra till mig så landade smeten på golvet =) Fråga mamma om hon minns det. Vi ville så gärna komma o gosa o busa med dig men Jasmin är så förkyld... Så är det när man går på dagis

Kramizar på dig plutten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela