Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Partyanimal

Publicerad 2008-09-04 22:39:01 i Vardagshändelser,

Oj, vad jag och morsan springer på partyn! I tisdags var vi på Me&I party och i dag var det Gangstar party.
Det som var i tisdags var hemma hos min kompis/tjej Selma och där låg jag hela partyt igenom på en filt på golvet och klämde på brudarna. Låg och lekte med granntjejen Ida tror jag hon heter, som tur var så var inte Selma hemma och såg det. Sen lekte jag med Inez eller Ines, hon tycker jag är så rolig.
Partyt idag var hemma hos Inez och det var jättemånga bebisar där som jag inte träffat. Så jag var lite blyg och mamma ville inte jag skulle va på golvet eftersom jag är så snabb på att rivas och nypas på andra barn så fort jag får en chans.

Idag på f.m var jag o mamma och promenerade och fikade på kajen med våran mammagrupp.
Nästa vecka skall jag på BVC, skall bli spännade och se hur tung jag blivit. Mamma säger att hon är helt färdig när hon måste bära mig längre stunder. Tycker hon är en riktig svagis!
På tisdag skall vi nog gå på babyrytmik på andreasgården, det skall bli kul tror jag. På måndagar skall de ha öppen förskola som jag tänkte gå på. Snålkommunen Mora har lagt ned sin verksamhet.

Kommentarer

Postat av: snygg faster ingela

Publicerad 2008-09-13 07:48:04

hörru viggo säg åt päronen att sätta in lite nya bilder på dej,jag kan ju inte träffa dej så ofta så då vill jag gärna se hur stor du blir.saknar dej gullet....puss från snygg faster

Postat av: Moster madda

Publicerad 2008-09-15 20:37:47

Hej viggo ! vad gör du för kul då?

Länge sen du bloggade nu...

Får du inte blogga för morsan? Hihi

Kram moster M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela