Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Ännu en vecka har passerat

Publicerad 2008-09-26 15:42:21 i Vardagshändelser,

I tisdags kom vi äntligen iväg på babyrytmik. Det var jättekul fast det var bara två bebisar till med. Vi fick veta att det var en senare grupp på måndagar så den skall vi försöka vara med i så vi slipper gå upp i svinottan.
Vi sjöng och dansade, spelade med typ kastanjetter men vi bebisar hade dem mest i munnen.


Jag har  fått låna en badstol av Jasmin så nu kan jag sitta "själv" i badkaret.



Medans jag badar så sitter mina badvakter brevid



Så har tant Ester hälsat på mig, hon vart lite kär i mig...fast det blir ju alla som träffar mig.




Så skall jag hälsa till mormor att mamma har bytt pyjamasen på H&M, det gick så bra så. Mamma passade på att ta 2 storlekar större så jag skall kunna ha den länge.
Självklart shoppade vi lite när vi ändå var nere på stan så jag fick mera kläder. Bl.a en till pyjamas...



Visst är den gullig!

Igår tog jag med min farmor och shoppade. Då fick jag se vad jag skall få i julklapp.
 

Nu längtar jag till julafton!!

Igår var vi även ute på barnvagspromenad med andra bebisar och så fikade vi. Så fick mamma höra att bodyn hon beställt åt mig på gangstar-partyt var slut så då gick vi på Åhlens och tröstshoppade lite andra kläder. De skall jag ha på mig i morgon så förhoppningsvis kommer det en bild i bloggen på den outfiten.
Till helgen är det fullproppat shema. Marknad i Orsa, inredningsmässa (fast det är det ju morsan som vill på) och så är det lyxloppis i Öna. Så vi får se om vi hinner runt på allt.

Kommentarer

Postat av: snyggfaster ingela

Publicerad 2008-09-27 07:32:13

hej viggo,jasså du ska fåjulklappar av farmor du,ja vi får väl se om det blir några över till dej när hon har handlat alla mina först.och så måste man ju ha varit snäll också....hur va de nu då med mammas x box.puss på dej goding

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela