Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Har så mycket för mig...

Publicerad 2009-02-11 14:28:35 i Vardagshändelser,

...så jag hinner inte blogga.
Håller på och lär mig gå för fullt. Ibland går jag själv flera meter.
Just nu har jag fullt upp med att kolla ut genom fönstret. Vi har en skördare på området. Det är så spännande och titta när den tar stora tallar som om det vore tändstickor. Det lär nog bli mera spännande ifall de skall vara brevid våran lägenhet och fälla :-)

Idag var jag stark och rullade undan vagnen mamma har satt för ingången till "katt/sköt-rummet" och så gick jag in och hällde ur katternas vatten på golvet och sen satte jag mig i vattnet. Visst var jag väl duktig?!

Bonusbild:
 

Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-02-12 06:13:33

Nej men vad roligt! Har du blivit så stor nu att du ska börja springa runt? Nu lär mamma få fullt upp o hålla reda på dig.



Kramar fr Elin

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-12 19:39:48

hej gullet,vilka häftiga brallor du har,va bra att du börjat knata omkring,ska du inte hälsa på mej snart då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela