Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Vad är en illbatting?

Publicerad 2009-01-13 21:04:09 i Bus o hyss,

Ja säg det...jag hann ju inte kolla på baksidan av kortet för att kunna se det rätta svaret :-)


Idag tänkte jag spela TP. Mamma var så tråkig och jag fick inte göra någonting för henne. Jag ville ju hjälpa henne städa undan julen men hon sa att jag var i vägen.
Jahapp tänkte jag att då går väl jag in och spelar lite TP jag då.



Och det fick jag inte heller, hon kom bara och plockade undan dessa roliga kort för mig.
När i hundan skall jag få göra nått roligt?


Men detta är vad en illbatting är enligt mamma: Svaret

Kommentarer

Postat av: Moster madda

Publicerad 2009-01-14 10:43:33

Ditt lilla bustroll ! Du får säga till mor din att vi ska spela TP någon gång ! Syns i dag en vända när jag är klar på bvc! KRam

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-01-16 21:39:06

Ja du lille Viggo! Det är inte lätt när föräldrarna inte inser att du håller på att "utbilda" dej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela