Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Trösthandlat lite

Publicerad 2009-07-09 22:24:37 i Vardagshändelser,

Man får unna sig lite när man saknar någon.

Mamma har "klickat" hem lite saker till mig som förhoppningsvis dyker upp på måndag...om inte posten stjäl dem. (Mamma tycker att posten är ett jäkla rövargäng som har stulit ett tv-spel hon ropat in på tradera)

Men åter till vad hon köpt.
Ett par skor


Mamma har varit och kikat måååånga gånger på dessa skor. Nu var det halva priset på dem o morsan slog till på en gång :-)
Och ett paraply




Tack alla som beklagat sorgen.
Jag tror att Kajsa tumlar runt med Peggy, Rocky o Selma. Äter choklad och massa godis.
Och mina päron har sagt att jag får ingen hund utan jag får nöja mig med att låna o vara hundvakt.
Så faster...du tar väl med dig Bamse när du kommer nästa gång? :-)
Och när jag är i Venjan har jag ju Ida och även katten Hampus.

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-07-11 08:33:58

hej gossen

bamsen gillar ju inte att åka bil men jag ska försöka att övertala honom att följa nästa gång,du kan ju hälsa på bamsen också viggo.jag längtar efter dej ,kram från faster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela