Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Hoppande galningar.

Publicerad 2009-07-08 21:33:15 i Vardagshändelser,

I början på förra veckan så var jag hem till Nova o firade att hon fyllt år. Hon hade en jätterolig hoppborg på gården.



Behöver jag påpeka att vi var GALNA!!! :-)


Som vanligt var vi till husvagnen i helgen.
Var ute o gick med vagen lite....som vanligt ;-)



Skaffat mig en ny bebis oxå.



Visst är han söt?

På söndagen hade vi gäster på fika i husvagnen.
Ja och vi kusiner lekte snillena spekulerar eller nått..




Åt jordgubbar hela helgen, mormor hade ju ladda kylen med jordgubbar då hon visste att jag skulle komma :-)

Kolla hur jag ser ut när jag ätit jordgubbar så förstår ni själva varför det är bäst att jag klär av mig innan jag äter jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela