Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Åh, vad det är varmt.

Publicerad 2009-06-28 12:45:11 i Vardagshändelser,

Ja det är lite svettigt o varmt nu när det är värmebölja...men den är slut om ett par veckor säger mamma för då börjar hennes semster ;-)

Tog fram poolen åt mig så jag kan svalka mig om jag vill.
Jag är ju så till mig att jag inte kan vänta med att provsitta den.



Visst är den söt!




Jag o pappa har varit till faster Linda o hälsat på. Tur att jag åkte dit för det visade sig att hon behövde hjälp att tvätta stenar...och vem är inte stentvättar-experten om inte jag!
Och så vankades det jordgubbar...mmmmm.....fick äta utan kläder eftersom jag sölar en del :-)





Har även hunnit prova spelet jag fått av moster Marit. Lite svårt men jag skall nog klara det när jag blir större om inte annat.




Idag var jag med om något traumatsikt, vi skulle gå till återvinningen och lastade kärran full med glas o plast mm. Jag gick brevid och mamma gav mig en blomma. Jag ville plocka en blomma själv men den satt så hårt. Jag tog i så hårt så jag ramlade. Rullade ned i diket och där växte det brännässlor....eller brännhäxor som morbror Martin sa när han var liten. De brände mig över armarna och i ansiktet. Gjorde jätteont så vi fick vända med vagnen o alla grejerna fastän vi kommit halvvägs.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-06-28 13:36:57

Men åh lilla gubben! Det måste ha varit jättehemskt!Hoppas det känns bättre nu!

Pussar från mormor

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-06-29 10:58:40

hej din lilla stackare

nu tyckte faster synd om dej viggo....hur ser din mamma efter dej egentligen,bäst du kommer hit och går på junibacken och sånt kul som tröst.kram från faster i förorten.

Postat av: Moster Madda

Publicerad 2009-06-29 11:46:30

Stackars dig viggo lilla ! Hoppas att det gick bra för dig ! Kom ju att tänka på att moster marit har ramlat i bränn häxorna åxå ;) hihi

Nej nu ska vi ut och städa upp efter våra kossor som varit på turné ! så ha de så bra så kanske vi syns till helgen !

Kram från kusin halvar ! (eftersom jag inte kan skriva så fint så får morsan göra det) Ps vad har man mammor till för? haha

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-07-03 07:52:42

mammor har man för att man ska få veckopeng så klart!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela