Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Grönt är skönt

Publicerad 2009-06-18 22:23:07 i Vardagshändelser,

Broccoli är ju grönt och bland det godaste jag vet!
Jag bara ÄLSKAR broccoli



Men det skall vara ekologiskt odlat, de är godast!

Sommarens hattmode är här och jag ger er här nu en förhandsvisning.





Snygg va? Nu vill jag gärna se att ni har sådana på er ni med i sommar!

Imorgon är det midsommarafton och den firar vi i Spjutsäl, precis som förra året.

Trevlig midsommar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-18 23:53:26

Hej!! Vad såå kul att du ska dit igen som förr år men vi kom ej dit, ska jobba 14-?? imorgon fre o lördag 8-16... Du få hälsar dem andra från mig med massor stor kramar.



Önskar dej glad midsommar!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-19 11:27:43

glad midsommar gossen,hoppas du får dansa mycket i din fina hatt...kram från faster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela