Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Så var det helg o dax för en tur till husvagnen.

Publicerad 2009-06-07 14:41:18 i Vardagshändelser,

På fredagen drog jag o pappa till husvagnen. Mamma stannade hemma tills på lördagen så vi fick vara ifred ;-)

På lördagen så grillade pappa medans jag o morbror Martin drack lite öl.



Idag när jag skulle sova middag fick jag låna datorn och ha i sängen och titta på I drömmarnas trädgård. Det var jättemysigt. Vi har mobilt bredband så vi kan surfa när vi är i husvagnen. Och det var förresten jag som köpte det till mamma i morsdag present till henne, så då tycker jag att jag kan få utnyttja det ibland.

Kommentarer

Postat av: snygg faster

Publicerad 2009-06-10 18:30:51

hej viggo

faster tycker att du är för ung att dricka öl,drick läskeblask i stället....kram,faster.

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-06-16 09:09:13

Håller fullkomligt med din faster. Du får nog vänta några år till...



Du o pappa verkar ha haft det mysigt i Husvagnen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela