Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Så var det dax !

Publicerad 2009-03-31 14:30:32 i Vardagshändelser,

Ja fr.o.m i morgon är det regimskifte här hemma. Mamma börjar jobba i morgon och pappa tar över här hemma.
Mamma har förberett med ett schema och hängt upp på kylskåpet :-)



Pappa säger att nu blir det stränga tider här och slut på att få göra som man vill...haha, det skall vi minsann bli två om...farsan!

Titta här vad jag fått av mamma! Fast jag vet ju inte vad det är riktigt....




Aha, det är en boklåda för alla mina böcker! Vad bra! Då får jag plats med många böcker för jag gillar att läsa.




Brukar läsa lite på morgonen.

Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-04-01 14:41:15

Bra att du läser ordböcker, det fyller upp ditt ordförråd på en gång. Haha

Ha så kul hemma m Farsan! Kram Sol Elin

Postat av: Moster madda

Publicerad 2009-04-01 17:39:25

Hoppas att det går bra med pappsen!

Syns väl vid påsk kanske.

Kram från halvar

Postat av: snygg faster

Publicerad 2009-04-02 13:43:48

hej sötnos

japp,då har vi skickat iväg morsan på jobbet då,packa din väska och ta med farsan och kom hit nu då.jag tror inte morsan märker att ni är borta eller så njuter hon av lugnet.puss på kinden älsklingen från snyggfaster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela