Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Lite nytt

Publicerad 2009-05-21 23:17:19 i Vardagshändelser,

Ja det var ett tag sedan och då måste jag ju bjuda på lite nya bilder till mina trogna fans...och faster vill ju se några andra bilder än av mina foppatofflor.

Jag o pappa har varit till Färnäs och hälsat på en av hans morbröder. Han hade en traktor som jag fick provasitta.




På min fritid brukar jag rita med mina kritor.
Sitter då ensam på min kammare o ritar....



Har fått en flaska med skumbad av mina päron. Jag tycker det är kul att bada skumbad...har även smakat skummet men det var ingen kulinarisk höjdare *tvi*

Kommentarer

Postat av: snygg faster

Publicerad 2009-05-22 16:06:43

hej viggo

snyggt det du har på huvet,glitter o glamor,det gillar faster....gröna lund är öppet om vu vill komma hit

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-05-22 18:11:11

Du får väl komma hem till Venjan och provköra morfars traktor! Eller morbrors Grålle.

Pussar från mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela