Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Å regnet det bara öser ner....

Publicerad 2009-10-16 10:18:49 i Vardagshändelser,

...så vi håller oss inne.
Men det gör ju inget för jag har ju lite uppgifter att göra säger mamma.
Nämligen städa.
Farmor har varit barnvakt på mig en kväll när mamma jobbade och pappa spelade innebandy (gubb-bandy) och då lekte vi som bara den och hade så roligt.
Så här såg det ut efteråt:

Viggo skyller på farmor


Hihi..skoja bara. Det var jag som drog fram NÄSTAN alla mina leksaker i morse.





Och som grädde på moset idag så kom det fram en riktig spindel (gjorde det igår kväll med)

Mycket spännande!

Nej nu måste jag gå och städa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela