Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Looki Looki!!!

Publicerad 2009-10-21 21:36:35 i Vardagshändelser,

Fått Iggle Piggle, lera o kaka

Titta vilken snäll mamma jag har som gick saaakta förbi "i drömmarnas trädgård-hyllan" så att jag hann nappa en Iggle Piggle i farten.
Ja och så blev det Play Doh och en burk pepparkakor.

När mamma kom för att hämta mig på dagis idag så var det en flicka som berättade att de lekt mamma, pappa barn och då hade jag fått vara barnet. Jag hade varit ett snällt barn :-)

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-10-21 22:31:53

Ja du Viggo!

Håller med om att du har en snäll mamma!

Alldeles för snäll!

Pussar från mormor

Postat av: Jasmin

Publicerad 2009-10-22 08:38:57

Vilken snäll mamma du har ska vi byta? Mamma säger bara då får du väl önska dig det när du fyller år så nu får hon skylla sig själv att jag har en lååång lista =)

Pussar på dig saknar dig

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-10-22 11:38:18

killen som har allt

vad ska du önska dej i julklapp när du redan har allt...tror att dina päron får ge mej alla julklapparna....kram

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-10-25 18:53:02

Ja nog är hon bra snäll din mamma =) Eller så har du fostrat dem bra :P Hehe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela