Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Stampa o ha sig

Publicerad 2009-10-13 00:44:01 i Vardagshändelser,

Jag var ute och testade min vinterstövlar idag. Det är ju Gore-tex och skall skydda mot väta. Det ville jag ju undersöka grundligt så jag slipper stå med blöta kalla fötter i vinter om det blir slaskigt.

Gröna gubben testar "vinterstivlarna"

Viggo testar sina Ecco Gore-tex stövlar





Och efter några minuters idogt stampande så kunde både jag o mamma konstatera att det inte kom in någe vatten i stövlarna men mina byxor släppte däremot in lite "vatten" eller skall man säga lera :-)

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-10-14 09:15:54

viggo!!!!va bra att du slipper tjejmössan och att du äntligen har fått en grabbmössa...good for you...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela