Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Mammas aha

Publicerad 2009-09-06 19:23:43 i Vardagshändelser,

Mina päron är helt förstörda över att jag är som förbytt. De är ju dessa tänder som gör så satans ont.
Mamma...eller Mamba som jag kallar henne ibland :-) hittade denna text:
Däremot orsakar inte tandsprickningen feber (temperatur över 38 grader). Men om barnet av någon anledning, exempelvis förkylning, har feber ökar den högre kroppstemperaturen aktiviteten i kroppen och påskyndar därvid tandsprickningen.

Eftersom jag haft feber så har ju min tandsprickning fått ett sjutusan till uppsving.

Kommentarer

Postat av: Halvar

Publicerad 2009-09-07 09:24:30

Oj går det så fort? själv så har jag bara ett riskorn, men jag har ett till på väg ! Hoppas att du får gå på dagiset i dag själv så får ja lov att föja mamma in till mora idag och lämmna in nå papper på förskingringskassan. Kram halvar

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-09-11 07:11:19

Ja du får vara rädd om de tänder du fått för om några år tappar du dem igen.. hihi.



Hoppas allt är bra med dig o mamma o pappa. Kram Sol Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela