Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Sagobyn

Publicerad 2009-09-13 13:19:38 i Vardagshändelser,

Idag har vi varit till en liten stugby som heter sagobyn och ligger mellan Färnäs o Nusnäs. Det skulle vara loppis där men vi var ute i så god tid att de hade inte öppnat ännu så vi gick runt i byn istället. Det var jättemysigt där och päronen sa att nästa sommar skall vi åka dit o fika.
Päronen glömde ju kameran hemma så det blev bara mobilbilder.




Det fanns en massa små broar där.
Här var en bro med bord o bänkar i barnstorlek.




Här bodde en massa figurer, vi gick förbi en trollfamilj som kokade soppa på en gris.



Det fanns 2 lekplatser där så nästa sommar blir det fika där och jag bjuder nog med mig Halvar o Nova så kan vi röja där :-)

Eftersom mamma laddat över sina mobilbilder till datorn så bjuder jag på ett par till lite "äldre" bilder.

Jag o Stur-rutta på väg till Venjan på karneval.




Bortskämda jag som får titta på I drömmarnas trädgård medans jag äter frukost.

Kommentarer

Postat av: Halvar

Publicerad 2009-09-14 15:24:16

Åhh vad kul du haft det ! själv så fick ja följa farsan till farmor och farfar 2 dagar i sträck. fick inte vara hemma för mamma skulle ha sk egentid för jag är lite gnällig tycker hon. Så nu har hon fått vila upp sig. Ja det ska bli kul med besök i sagobyn sen ! blir nog skoj nästa år för du säger mamma att jag kan gå själv ! Så jag hoppas att hon har rätt ;)

Kram Halvar

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-09-22 14:07:52

Jag har också varit på loppis där. Himla mysigt, så dit ska jag också åka nästa sommar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela