Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Blivande kock!

Publicerad 2009-09-12 15:50:10 i Vardagshändelser,

Mamma har inte hunnit blogga nått för jag har varit lite kinkig o hängig under veckan. När jag sen lagt mig för kvällen har hon haft fullt upp för att hinna göra sig klar för sängen själv. Stackars mamma går ju upp kl 4.

Är det någon som söker middagssällskap? Jag ställer upp, lite söligt bordsskick men det bjuder jag på.




Medans mamma lagar mat så gör jag lite havregrynssoppa. Den blev mycket god, jag har nog talang för matlagning tror jag :-)




Kolla mina sängkamrater jag fått! Iggle Piggle o Makka Pakka.
När jag såg dem på affären så tog jag första dagen Makka Pakka och pussade han. Då tyckte mamma att jag kunde få han, så klart! Dagen efter så gjorde jag samma sak fast med Iggla Piggle fast mamma sa att hon tyckte jag var dyr i drift....*grr*
När pappa fick höra att mamma var snål så tvingade han mamma att köpa Iggle Piggle till mig.
Så nu har jag bägge två *Mohaha*




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela