Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Glad Påsk på er allihopa!

Publicerad 2010-04-03 11:16:52 i Vardagshändelser,

I trosdags när mamma kom på dagis för att hämta mig så var det en liten påskgubbe hon möttes av.
Om ni tittar noga så ser ni kanske mina svarta prickar på kinderna.

Prickar på kinderna

Jag hade smitit över på andra avd där de klätt ut sig som påskkärringar och då fick jag lite prickar av dem :-)
Dessa prickar var jag mäkta stolt över.

På långfredagen kom Nova på besök.
Vi lekte och så dansade vi såklart.
Lite suddig bild...men vi dansar så fort så det är svårt att fånga oss på bild.

Jag o Nova dansar


Sen blev vi lite trötta och gick och gjorde något lugnare...vi läste lite böcker istället.



Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-04-03 16:31:49

GLAD PÅSK på dej själv Viggo! Vad mysigt du och Nova verkade ha det! Hälsa mamma & pappa!

Pussar från Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela