Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Marknaden uti Orsa

Publicerad 2010-04-24 22:56:05 i Vardagshändelser,

Idag for jag o farmor till Orsa för att gå på marknad och åka karusell.
Får påminna farmor om att nästa gång vi går någonstans där det finns karuseller så får hon ta med checkhäftet och köpa biljetter så jag kan åka karusell hela dagen.
När vi skulle hem så ville jag stanna och jag grinade o sa Nej, Nej, Nej. Mera! Mera!











Efter jag sovit o ätit så fick jag gå ut i sanlådan o leka lite.
Har invigt leksakerna jag fick av mormor.
Linus, en pojke som går på mitt dagis kom och lekte med mig och sen gungade vi.



Sen blåste jag lite såpbubblor.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-04-25 10:04:37

Vilken rolig helg du har haft, Viggo! Tack för MMS:et jag fick! Det värmer ett mormorshjärta!

Puss o kram från Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela