Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

I lördags

Publicerad 2010-08-16 22:00:05 i Vardagshändelser,

så var jag till Furuviksparken med mina päron, Ludvig o hans päron.

Jag och Ludvig gillade dessa roliga filurer mest. Man fick gå in till dem och de sprang lösa överallt.




Var in till "bondgårdsdjuren" men jag ville inte klappa. De var lite läskiga, helst de svarta fåren.




Ponnyridning...jag är en naturbegåvning!
Gillade tjejen som höll i hästen, hon var så snäll.




Sen tog vi lunch, grillade korv. Jag åt bara chips till lunch och till efterätt en bulle. Är man på semester så är man o då får man vara onyttig. Så de så!




Faster Linda o Erik är på romantisk promenad och vänslas lite.




Kollade även på de mindre gulliga djuren...här en spindel.



Sen blev det tråkiga IKEA men då sov jag i vagnen, jag var helt färdig.

Provade ett happy meal igen på donken. Denna gång fick jag Chicken McNuggets eller vad det heter, skulle föreställa friterad kyckling men smakade typ smaklös fiskpinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela