Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Varit i Venjan

Publicerad 2010-08-08 11:55:01 i Vardagshändelser,

i några dagar igen. Måste utnyttja de sista sommardagarna.

Men jag har varit duktig.

Hjälpt morfar, jag har följt med i traktorn.

Här hjälper jag honom att mata kossorna.




Blåst såpbubblor med en rolig manick som mormor hade.




Kramat Halvar...eller Havlar som jag säger ;-)



Jag o mamma var ute i skogen och plockade lite blåbär o hallon. Korgen hade jag varit till gammelmormor innan o fått.




Sen plockade jag lite av mormors svarta vinbär. De smakar också gott.



Nej nu blir det lite lunch och sen ned på Mora o åka karusell.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-08-09 10:59:25

Du har ju haft fullt upp här hos mormor och morfar. Du får vila upp dej till nästa gång.

Pussar från Mormor

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-08-12 11:28:28

så mysigt :D



Vi har en jätte bra recept på såpbubblor som kanske är något?



http://www.babydjungeln.se/sapbubblor/



glada hälsninger

Jeanette

www.babydjungeln.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela