Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Finns det några snälla barn?

Publicerad 2010-12-26 18:46:23 i Vardagshändelser,

Ja, oja. Jag t.ex.

Har fått så mycket julklappar att vi måste hyra en till lägenhet om vi inte hittar ett hus (herrgård) snart....

Julaftonsmorgon....såklart så hade tomten varit in till mig och lämnat en julklapp i strumpan. Min strumpa är ju bra stor men jag undrar om inte jag behöver en ännu större alltså!?



Där låg det en duplo-bondgård.




Fick en liten keyboard av farfar o Ellenor....mina päron sa att den får jag bara ha när jag hälsar på dem...vet inte varför.....jag tyckte att jag spelade fint jag!




Sen klädde jag på mig tomtenisse-uniformen och for hem till mormor o morfar.
Där hade jag min "kollega" och kusin Halvar.




Och vilken tur vi hade! Tomten kom till oss.



Oj vad julklappar vi fick

Dagen efter var det julklappsutdelning hos farmor och där fick jag en hel del till.

Fick bland annat en stor hink av Faster Ingela med maxipärlor och det tyckte mina päron var bra för då satt jag vid bordet och pysslade snällt.




Mitt första alster som jag designat helt själv!




Här är infernot....mina päron är tokiga på mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela