Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Hemma utan päronen

Publicerad 2010-02-19 21:24:55 i Vardagshändelser,

Idag har jag och mormor varit tillsammans hela dagen medans mina päron var och shoppade.
Pappa sa innan han for att de inte skulle köpa en endaste leksak till mig.
Detta har jag fått:
En Ninky Nonk. (Ett tåg från I drömmarnas trädgård)
Lite köksredskap från IKEA.
Ja o så typ allt de köpte på IKEA var till mig o mitt rum :-)

Innan jag skulle lägga mig såg jag att Iggle Piggle var lortig om fötterna....misstänker att han trampat i lingonsylt....
Så det var bäst att bada o tvätta honom :-)
Måste hålla tungan rätt i munnen.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-02-19 23:11:58

Tack Viggo för en trevlig dag! Det måste vi göra om! Jag var in på Maxi och inhandlade en pryl som du behöver ute i snön.

Puss från Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela