Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Nakne kocken

Publicerad 2010-02-06 21:18:39 i Vardagshändelser,

Ja tiden den bara går och inte hinner vi blogga just.
Haft/har någon konstig magsjuka. Kräktes 3 gånger natten mellan onsdag-torsdag, trött som attan hela torsdagen. Sen kräktes jag 1 gång natten fredag till lördag. Morsan tycker det är en märklig magsjuka.

Har ju fullt upp med mitt duplo.
Fick en stor låda som heter Matdags på Zoo av farmor.
Så jag är ansvarig för krokodilen. Eller Dil som som jag säger.

Matar min krokodil


Och lagar mat gör jag för fullt.
Här har ni "Nakne lille kocken"

Nakna kocken

Kommentarer

Postat av: Inger

Publicerad 2010-02-07 11:11:16

Stackars lille dej som har haft magsjuka , tur att du är bättre så du kan laga lite mat till päronen i alla fall , undrar om du använder Alpnaerings kryddor :)



Kram på dej!

Postat av: Viggo himself

Publicerad 2010-02-07 12:36:23

Inger, det är Alpnaerings citronpeppar jag använder :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela