Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Chokladtjuven strikes again!

Publicerad 2010-01-01 12:56:24 i Vardagshändelser,

För ganska så exakt 1 år sedan så råkade jag komma över en ask choklad. Kolla här!
Nu råkade jag göra det igen men det beror nog på att julen är chokladaskarnas tid liksom.



 Nej jag har inte ätit någon choklad! Hur kan du tro det?




 Äh lika bra att klättra upp på bordet och förse sig själv.
Jag har inga hämningar jag inte! :-)



Efter choklad och frukostätande fick jag klä mig. Mamma tyckte kombinationen var bekant...och jo men visst har den varit med i bloggen förut KOLLA HÄR!

Passar ännu 

 Ända skillanden är att jag inte behöver vika upp vare sig byxbenen eller ärmarna på tröjan längre.
Så då har jag ju vuxit lite på längden under 2009 :-)

 

Kommentarer

Postat av: Sol Halvar

Publicerad 2010-01-02 10:23:04

Ja visst är det gott med choklad? Jag brukar se ut som du gör på bilden... Mmm vilka gottegrisar vi är du å ja ;)



Kanske vi kan göra en kupp och sno hela lådan och vräka i oss ?? Eller har du nått bättre förslag?? Kram halvar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela