Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Måndag

Publicerad 2010-07-26 22:30:34 i Vardagshändelser,

Har spelat lite badmington med farsan idag. Köpte billiga racketar på dollarstore som vi tänkt ha att blåsa såpbubblor med.
Hade inte diskmedel hemma så det räckte så vi kunde spela lite tills vi handlat.



Medans vi spelade så gjorde mamma mat. Vi hämtade min kusin Andreas sedan för att bjuda honom på mat och ge honom hans present.
När vi väl satt o åt var jag så trött så jag somnade.
Så nu kl 21:30 kom jag upp och ville äta middag.



Nu försöker jag komma åt leksakerna...fast mamma o pappa försöker stoppa mig. De har tokiga idéer om att barn skall sova på kvällarna och inte leka. Galningar säger jag!

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2010-07-27 14:51:49

hejsan viggo

tänkte bara höra vilken av whyskey eller renat vill du helst ha på din treårsdag av faster?andreas fick ju whyskwy,du kanske också tycker bäst om den...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela