Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Premiär på donken

Publicerad 2010-07-30 21:59:23 i Vardagshändelser,

Idag fick jag mitt allra första Happymeal på donken.

Äpplejuice= Gott men jag hann dricka mig mätt på den medans vi väntade på maten. Här i Mora brukar ju driven betyda att man får stå o vänta på maten.
Pommes= Gott



Hamburgare= BLÄÄÄ! Och mina päron smakade på den och sade -Stackars barn!
Jag blev sur o vände bort mig varje gång det viftades med "hamburgaren" framför ansiktet på mig.



Äppleklyftor= Gott, hade jag med mig o mumsade på medans vi åkte till Färnäs o gick på loppisar.

Nja nästa gång vi äter hamburgare vill vi ha riktiga burgare så då blir det sibylla...det är ju bara att lägga till 2 kr typ.

Just ja! Fick ju en leksak oxå...en drake som kunde ryta. Lite läskig.
Största pluset var att vi kom där ifrån med alla våra fingrar i behåll ;-)

Kommentarer

Postat av: Jimdina

Publicerad 2011-04-07 09:15:41

Very Good! I love it.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela