Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

El diablo

Publicerad 2010-11-06 23:42:02 i Vardagshändelser,

Idag har jag lärt mig ett nytt ord.
Eldgaffel!



Vi var på leksaksaffären och jag såg en liten söt eldgaffel kvar i stället som jag grabbade och givetvis fick jag den.

For på loppis och där fick man fika....mycket bra loppis.

Sen var vi på dollarstore och där inhandlade jag årets första tomtedekoration. Mina föräldrar sa först nej för den var "dålig smak" men jag stod på mig och vips så fick jag lägga den i vagnen.




Nu på kvällen hände en tråkig sak....kanske jag är allergisk mot nötter...eller nått annat.
Jag smakade på jordnötsringar och sen blev jag röd runt munnen, min läpp blev svullen och det kliade på kroppen.



Jag fick lite allergimedicin och så....sen efter en stund blev det bättre som tur var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela