Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

I löve Pippi

Publicerad 2010-11-07 18:25:34 i Vardagshändelser,

På våran promenad idag hamnade vi på leksaksaffären.
Såg Pippis häst Lilla gubben och det var halva priset på honom.
-Ha Pippis häst mamma!!! sa jag
-Du får fråga tomten sa mamma.
-Nej inte fråga tomten, HA Pippis häst!
-Fråga tomten
-NEJ! Ha pippis häst!
-*suck* Jaja.

Sen ser jag en Pippi Långstrump-docka.
-HA PIPPI,mamma!
-Nej...
-HA PIPPI!
-Okej, det var ju halva priset så låt gå.

2-0 till mig!



Men jag har lekt med Pippi o Lilla Gubben ända sedan jag kom hem.
Nu på kvällen har jag bäddat ned dem i min säng.

Kommentarer

Postat av: Ivana

Publicerad 2010-11-10 13:15:36

Haha åh så söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela