Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Möte med tomten

Publicerad 2010-11-29 20:20:02 i Vardagshändelser,

I lördags var vi till Mora-Norets köpcentrum och handlade julklappar.
Först var vi på Leksakshuset och valde julkappar till Nova och kusinerna. Det var ju tortyr att behöva handla leksaker o inte få dem själv men som tur var fick jag en liten leksak som lite fjäsk från päronens sida...vet exakt vilka knappar jag skall trycka på, hehehe...

Sen gick vi upp och vem får vi se där?
Om inte självaste jultomten!



Jag blev alldeles chockad och tappade talföret.
Vågade inte ens tala om vad jag önskade mig i julklapp.

Nej du tomten...du kan lämna julklapparna lite diskret till mig när jag sover eller nått i år :-)

Kommentarer

Postat av: Sol Halvar

Publicerad 2010-12-01 07:46:11

Ja den där tomten , han kan verkligen få en att bli lite blyg ;) Jag blev faktiskt lite rädd för han när han va inne i köket hos mormor.. Och mamma säger att jag måste vara snäll om jag ska få några julklappar.. Men jag är ju snäll hela tiden ju ! hihi Håller med dig om att tomten kan lämna klapparna lite diskret.. Kram halvar

Postat av: therese - seul.blogg.se

Publicerad 2010-12-01 21:06:59

Var gärna med och tävla på min blogg där du kan vinna ett presentkort på fotoprodukter hos sumopix värde 300 kr =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela