Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Värmlandstripp

Publicerad 2010-11-20 09:45:59 i Vardagshändelser,

Min kusin Jasmin har ju fyllt år så igår åkte vi för att hälsa på henne.
Det är  långt dit så jag sov mest på vägen dit.

Det var ju exakt ett år sedan sist vi var dit så jag minns inget just av hennes leksaker.
Så jag var helt exalterad av alla saker hon hade.

Behöver jag säga att hennes rum ser ut som en rosa färgbomb exploderat där?!




Fast jag hittade faktiskt en bil bland alla prinsessor.




Och tårta fick vi med en "tjottafräsare" på som Jasmin kallar den. En sån skall jag ha på min tårta när jag fyller år jag med!



Sen åkte vi på IKEA och shoppade o lekte länge.





Var så trött att jag somnade innan vi ens hunnit lämna parkingen när vi skulle åka hem, sen sov jag hela vägen hem.


Har fått lite magneter att leka med.




Nu på morgonen när jag vaknade så frågade mamma vad jag ville ha till frukost.
-Ha tårta sa jag
-Skall vi åka till Jasmin o äta tårta idag med? frågade mamma.
-Okej!

Så om jag blir tårtsugen åker jag nog till värmland ;-)

Kommentarer

Postat av: Sol Halvar

Publicerad 2010-11-22 15:06:32

Va skoj ni måste ha haft !! Synd ja inte kunde följa men de går fler tåg säger mamma.. Jag och mamma kommer nog kanske och hälsar på er nästa måndag kanske.. Vi ska på MVC och lyssna på "bror" då.. vi ska iof. va där kl 13.. Men vi hör väll av oss innan... Kram halvar

Postat av: Taraldanastasia

Publicerad 2012-01-12 09:58:43

Great site. Good info

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela