Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Igår

Publicerad 2011-04-10 23:13:15 i Vardagshändelser,

Igår lekte jag och Halvar.

Tog med honom på en rundtur i skogen bakom där jag bor...."trollskogen" som jag kallar den.

Kollade på alla bajsar som låg överallt, som tur var tyckte Halvar att det var lika intressant som jag.

Hittade trollhår som hängde i träden som jag visade Halvar.



Visade även var de lagade mat.



Jag bara snackar troll hela tiden så jag kommer nog att jobba på tomteland sen som troll.....

Sen visade jag mitt dagis och vilken tur vi hade! Det stod 2 traktorer kvar i sanden så vi kunde leka.



Klättrade lite och gungade lite....sen gick vi hem o myste med massor av godis och som vanligt blev det ett skumbad sen.
Jag ville att Halvar skulle sova över men han sa att han ville hem till mamma och grinade och sen började jag att grina för att Halvar inte skulle sova över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela